اخبار
اخبار
‫۱۱ ماه قبل، جمعه ۲۶ خرداد ۱۴۰۲، ساعت ۰۹:۳۵
نوع مطلب:خبر

به میزبانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آمل ؛ جلسه هم اندیشی مدیران سازمان های آتش نشانی شهرهای استان مازندران برگزار شد

سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آمل میزبان جلسه هم اندیشی مدیران سازمان های آتش نشانی استان مازندران بود که در این نشست به مشکلات و کمبود های درون سازمانی مشترک بین سازمان ها پرداخته شد.

به گزارش اداره روابط عمومی شهرداری آمل، سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آمل میزبان جلسه هم اندیشی مدیران سازمان های آتش نشانی استان مازندران بود که در این نشست به مشکلات و کمبود های درون سازمانی مشترک بین سازمان ها پرداخته شد.

روح الله اسماعیلی مدیر سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آمل ضمن خوش آمدگویی به همکاران و میهمانان جلسه اظهار داشت: تداوم در روند تشکیل این جلسات برای هم افزایی و تبادل تجربیات می تواند در جهت خدمات رسانی بهتر به شهروندان موثر باشد.  

محور اصلی مذاکرات در این جلسه، بررسی ترمیم حقوق ، نوع استخدام ، قرارداد و احکام پرسنلی آنها بود که با تبادل نظرات بین مدیران سازمان های آتش نشانی شهرهای استان مازندران تصمیم گرفته شد تا در جهت بهبود این مسائل پیگیری های لازم صورت پذیرد. 

قابل ذکر است در این نشست کارشناس آتش نشانی دفترامورشهری استانداری و مدیران شهرهای ساری، بابل ، بابلسر ، تنکابن ، بهشهر و کتالم حضور داشتند.