اخبار
اخبار
‫۲ ماه قبل، دو شنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳، ساعت ۲۳:۵۲
نوع مطلب:خبر

رسیدگی به مشکلات شهروندان آملی درنشست مسئولان شهری در " پای حرف مردم"

مسئولان ارشد شهرستانی وشورای اسلامی شهر وشهرداری در نشست و هم اندیشی درقالب برنامه ای با عنوان " پای حرف مردم" به دیدار شهروندان درمحله دریای ۲۳ دربلوارطالب آملی رفتند و با شنیدن برخی مشکلات ، نسبت به درخواست های به حق آنها نیز تصمیم گیری شد.

دراین نشست که با حضور زارعی فرماندارو عصمتی معاون ومشاوران فرماندارویژه شهرستان، رییس واعضای شورای اسلامی شهر، شهردار در مسجد حضرت علی ابن ابی طالب برگزار شد، فرماندارویژه شهرستان آمل گفت: هرچه رابطه بین اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران شهرداری با مردم نزدیک تر وصمیمی تر باشد، باعث افزایش اعتماد عمومی و به طبع آن، حضوروهمراهی مردم دراجرای طرح های مهم شهری خواهد شد.

ذات الله زارعی افزود: امروز مردم از ما توقع و خواسته هایی دارند که اکثرا معقول و به حق است؛ ما در بازدید هایی که از نقاط مختلف شهر داشتیم، روکش آسفالت، ایجاد فضای سبزو خدمات رفاهی وتوزیع عادلانه خدمات درهمه مناطق شهری وبرخی خدمات عمومی درحوزه شهری بوده است.

وی با بیان اینکه برخی از خواسته های به حق اهالی این منطقه توسط شهرداری اجرایی خواهد شد، اضافه کرد، برای نشست های مشابه بعدی، پیشنهاد شد که از این به بعد قبل از نشست مدیران با اهالی منطقه مشکلات محله توسط اهالی و هیات امنای مسجد محله احصا و در روز نشست به مردم گزارش داده شود که کارهای محوله و اداری آن به نتیجه رسیده یا چه مرحله ای از پیگیری قرار دارد.

احمد محمدی رئیس شورای اسلامی شهر آمل هم در این جلسه برگزاری نشست های عمومی با شهروندان درمحلات را گره گشایی مشکلات آنان اعلام کرد وبا اشاره به بیان برخی از درخواست های اهالی دریای 23 گفت: ساماندهی فضای موجود پارک های محله  ونیزایجاد یک فضای جدید چمن مصنوعی برای فعالیت های ورزشی جوانان این منطقه با همکاری شهرداری آمل ایجاد خواهد شد.

وی، افزود: تامین روشنایی و لکه گیری آسفالت هم درمسیرهایی ازاین منطقه که مورد نیاز جدی نیز هست، دراولویت کار شهرداری قرار داده خواهد شد.

مهندس علی داودی شهردار آمل هم در این نشست از هیات امنا و بسیج به خاطر ایجاد این فضای گفتگو تشکر و قدردانی کرد وگفت: برای عملیاتی شدن تصمیم های گرفته شده دراین نشست مطابق اختیارات قانونی شهرداری، یکی از اعضای هیات امنا به صورت ویژه پیگیر امورات با شهرداری شود.

وی افزود: برای لکه گیری برخی مسیرهای این منطقه که دچارشکستگی آسفالت شده، ازشهریورماه انجام خواهد شد و برای نصب دوربین های نظارتی دراین منطقه هم شهرداری درحد بضاعت خودش کمک خواهد کرد

شهردارآمل اضافه کرد، امروزه شهرداری آمل برای ارائه خدمات متوازن درهمه محلات، نگاه عادلانه ای دارد وهمه تلاش خود را خواهد کرد، تا خدمات درخور شان شهروندان به آنها ارائه شود.