به مناسبت گرامیداشت روز روابط عمومی وارتباطات، از مدیران سابق مدیریت روابط عمومی شهرداری آمل، شورای اسلامی شهر و مدیر، کارشناسان و مسئولان مدیریت فعلی روابط عمومی شهرداری، شورای اسلامی شهر وسازمان های وابسته شهرداری تجلیل شد.
به گزارش مدیریت ارتباطات وروابط عمومی شهرداری آمل، دراین نشست صمیمی که با حضور مکاری نائب رییس، مجیدی کیا، ایران دوست وکمالی اعضای شورای اسلامی شهر، داودی شهردار و هاشمی تبارمعاون توسعه مدیریت ومنابع شهرداری آمل حضور داشتند، از 13 نفر از مدیران سابق وپیشکسوت مدیریت روابط عمومی شهرداری آمل و شورای اسلامی شهر به صورت ویژه تقدیر و از مدیر، کارشناسان فعلی در روابط عمومی شورای اسلامی شهر، شهرداری و سازمان های وابسته نیز تجلیل شد.
مسلم مکاری نائب رییس شورای اسلامی شهرآمل دراین مراسم گفت: روابط عمومی در مجموعه شورای شهر، شهرداری وسازمانها نقش یک بازوی مشورتی دارد که این فرصت را به هر مجموعه میدهد تا خدمات و وظایف خود را بهدرستی به مردم اطلاعرسانی کرده و از توان، ظرفیت و جایگاه رسانهها برای آگاهی بخشی عمومی استفاده کند.
حسن مجیدی کیا، علیرضا ایران دوست و ثریا کمالی از اعضای شورای اسلامی شهرآمل دراین همایش از تلاش های مدیران روابط عمومی شورای اسلامی شهر، شهرداری وسازمان های وابسته درانعکاس فعالیت های روزمره حوزه کاری قدردانی کردند وبیان داشتند: با توجه به فعالیت ها وخدمات مختلف شورا وشهرداری درحوزه های مختلف به شهروندان، انتظار است، خدماتی که شهرداری به شهروندان ارائه می کند ویا فعالیت های عمرانی وخدماتی که درسطح شهر درحال اجرا است، با هنر روابط عمومی ها با اطلاع رسانی شفاف وهوشمندانه به اطلاع شهروندان برسد و مردم نیز از خدماتی که توسط خادمان آنها درشورای شهر وشهرداری به آنها می رسد، امیدوار شوند.
شهردارآمل هم دراین نشست، با قدردانی از تلاش های همه جانبه روابط عمومی شهرداری وسازمان های وابسته گفت: جایگاه و نقش روابط عمومیها در توسعه ارتباطات بر کسی پوشیده نیست و بر همین اساس تقویت و ارتقاء دانش ارتباطات نیز در جامعه اصلی مهم محسوب میشود وبنده هم تلاش خواهم کرد، بیشتر درخدمت وکنار این عزیزان باشم.
علی داودی افزود: به روابط عمومی اعتقاد جدی دارم و می دانیم حق مردم است که بدانند، چه کارهایی توسط شهرداری درسطح شهر درحال انجام است.
وی با اشاره به اینکه درمدیریت فعلی شهرداری هدف اصلی ما انجام طرح های عمرانی وزیرساختی با افق به آینده درسطح شهر درحال انجام است، گفت: به مانند خیلی از مدیران، ما هم می توانستیم کارهای نمایشی و ویترینی انجام دهیم و به چشم خیلی ها خوب وگل وبلبلی باشد، اما به عنوان یک شهروند آملی همه تلاش خودم را برای انجام کارهای زیرساختی و برطرف کردن مشکلات درمناطق کم برخوردارمعطوف کردم وامیدوارم شهروندان نیز با این وضعیت همراه ما باشند.
شهردارآمل همچنین با بیان اینکه اطلاع رسانی به مردم باید به نحوی شایسته انجام گردد تا اطلاع داشته باشند چه فعالیت هایی دارد صورت می گیرد افزود: ارتباط دو سویه با مردم و مسوولان و اعتماد سازی در راستای رضایت شهروندان از شهرداری از ضروریت های کار در روابط عمومی است.
همچنین، مهدی غلامی مدیرارتباطات و روابط عمومی شهرداری آمل نیز در این نشست، گزارشی ازبرگزاری نخستین نشست مدیران سابق روابط عمومی شهرداری ونیز برنامه های کیفی وکمی درتقویت وبهبود وضعیت روابط عمومی این مجموعه وسازمان های وابسته گزارشی ارائه داد.
وی، با تاکید بر این که روابط عمومی یک وظیفه سازمانی نیست بلکه یک رسالت به شمار میآید،افزود: روابط عمومی شهرداری تعاملات بین دستگاه ها وشهروندان را نیز در دستور کار خود قرار داده و امیدواریم دستارودهای خوبی را در این حوزه برای شهرمان به ارمغان آوریم..
در پایان این نشست از پیشکسوتان ومدیران سابق روابط عمومی شورای شهر وشهرداری آمل ونیز پرسنل حوزه روابط عمومی شهرداری وسازمان های وابسته با اهداء لوح تقدیر تشکر و قدردانی شد